myonedfanfics.blogg.se

Stole my heart - Kapitel 6

Kategori: Stole my heart

Previosly:
När klockan 10 i 6 var jag precis klar och började gå mot parken. 
"Amanda, here!" Hörde jag en röst säga och vände mig om och såg Louis komma rullande med sin bil. Jag log stort och vinkade till honom sammtidigt som jag började gå mot honom. 


"So where are we going?" Frågade jag Louis samtidigt som jag hoppade in i bilen.
"I don't really know what you like but not so far from here is a very nice bar/club if you want to.."
"Party? hahha sure, I'm in a good party mood right now!" Sa jag och skrattade lite. 
"That's awesome! Great but we can eat somthing first i know the perfekt place." Sa han och bärjade köra iväg med bilen.

Saras Perspektiv:
När jag hade slutat kände jag att jag borde åka hem och fixa till mig en aning.. kände mig inte så fräsch precis. jag fick lite brottom för jag hade bara en timma på mig. Vid 8 hämtade Harry upp mig och tog mig till en liten mysig resturang, vi hade det jätte trevligt och pratade och allt möjligt. Plötsligt kommer en tjej i 15 års åldern fram till oss. 
"Omg det är du! Harry Styles, åh herre gud kan jag snälla få ta en bild med dig?" Skriker hon helt galen till Harry. Vad fan är det med honom är han känd eller något. Jag erbjuder mig att ta bilden och tjejen stirrar surt på mig. 
"Who is she?" Säger hon drygt. 
"I'm Sara." Säger jag och försöker låta trevlig. 
"She is just a friend." Lägger Harry till.
Tjejen blir nöjd med sitt foto och går där ifrån efter ett tag. 
"Okay, what was that?" Frågar jag helt förvirrad.
"Umm it's something i have to tell you, you remember the boys I was with at Milkeshake City.."
"Yeah..." Svarar jag och ger honom en blick att fortsätta förklara.
"We are in a band called One Direction."
"You are in what?" Svarar jag helt chockad.
"You know the show X-Factor, we came at place 3 and.." Säger han och fortsätter berätta hela historien. 
"Omg, Why didn't you tell me?"
"Becuse you didn't now who i was so i finally felt like normal person when i was with you. "
"You are a normal person. And it's okey, it's kinda cool actually. Svarar jag och små skrattar lite. 
"So you'r cool?"
"Of course i'm cool!" Svarar jag och ler stort mot honom. 
"Do you want to party? Because I know just the place" Säger han samtidigt som han betalar notan. 


Ledsen för ett kort inlägg men hann inte mer än så just nu. men det här var kapitel 6 hoppas ni gillar det! Kommentera! :) Kram Mikaela

Kommentarer

  • Anna säger:

    Braaaaaa!! Fortsätt sååååå ;)

    2012-06-14 | 15:23:19
  • Design blogg. säger:

    Kolla din mejl, skrev svaret där istället :)

    Kram!

    2012-06-14 | 18:37:11
    Bloggadress: http://Mehelpyouwithdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här: