myonedfanfics.blogg.se

Uppdatering och design

Kategori: Personligt

 
Förlåt för jag inte har uppdaterat, men jag är påväg att få en ny design och det känns roligare att uppdatera när man har en fin design! Så när jag får designen så kommer jag fortsätta uppdatera som vanligt och det kommer bli om ungefär några dagar hoppas jag!
 
Här får ni lite fina bilder att kolla på så länge! 
 
 
Fråga så länge!! Vem är eran favorit i One direction? Om jag måste säga så är min Louis <3 Men alla är ju så underbara!<3
 
Kram Mikaela
 
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hej! Såg din fråga. Jag hittar bilderna på tumblr där jag bara kopierar dem och sen klistrar in i inlägget. Inte svårare än så! :)

    2012-06-21 | 01:55:11
    Bloggadress: http://celebnovels.blogg.se
  • Anna säger:

    Älskar din novell!! Min favorit är Liam!!! Han är bara såå gullig! <3

    2012-06-23 | 15:27:54

Kommentera inlägget här: