myonedfanfics.blogg.se

Stole my heart - Kapitel 8

Kategori: Stole my heart

Previosly:
"Thank you so much" Svarar jag och börjar gå mot badrummet. Låset hade fastnat men jag hade sagt till louis att jag skulle dusha så det bara stängde dörren. Jag är så van att duscha så länge så jag tänkte inte på att jag var i någon annans hus och efter en halvtimma var jag klar och gick ut för att klä på mig. Jag hade precis hunnit sätt på mig mina trosor från igår när Louis kommer in genom dörren. 
"Woww I'm so so sorry, I thougt you where done. You have been in here för över 45 minutes.." sa han samtidigt som han stod vänd åt andra hållet.
"ehh.. I'm a girl we take long time on us in the shower. "vad det ända jag fick fram som svar och klädde på mig snabbt.
"What's going on?" Hör vi Harry roppa från vardagsrummet.
"Nothing!" Svarar både Jag och Louis sammtidigt. 
"Well this is awkward, so i think i could go now.." sa jag och började blocka ihop min väska och roppade på Sara att vi skulle gå.
"Call me if you want to meet again." Roppade jag efter henne innan både hon och Sara försvann. 

Louis Perspektiv:
"What just happend? They just left.." Frågar Harry mig förvånad.
"öhh i don't know.." ljög jag.. även fast jag tror jag vet varför.. "But call de other boys and see if they can come over!"

15 min senare var alla här. 

"What did you guys do last night? I did not hear much from you .." Frågade Liam mig och Harry.
"Umm.. actually we went on two dirrerent dates but ended up at the same club." Små skrattade jag till svar. 
"Dates, with who? Harry did you go with Sara?" Frågade Zayn och gjorde en fört min.
"Yeah, I went with Sara you know, and Louis with that girl Amanda from the photoshot." Svarade Harry honom. "Have you guys had breakfast? Our do you want pancakes?" Fårgade Harry och började gå mot köket. 
"Pancakes? why wouldn't I?" Svarar Niall och börjar springa till köket.
"Seriosly Niall, we just had breakfast, how could you still be hungry?" Skrattade Liam.
"But how did it go on the dates?" Frågar Zayn oss.
"It went well.. actually I dont remember so much from last night.." Svarar jag och försöker tänka efter lite. 
"Hahah you and Amanda drank so much hahah I can understand why you can't remember enything." Skrattar Harry till svar. "But you jnow that you guys kissed right?"
"We what?" Skriker jag ut medans de andra killarna bara skrattar. "Why can't I remember, think Louis think!" Säger jag tyst till mig själv. Så mycket jag än ville komma ihåg så gick det inte. 
"But why did the leave so fast..? Do you know that Louis?" Frågar Harry mig ännu en gång. 
"umm I don't know." Svarar jag och försöker låta så seriös som möjligt men alla vet att jag suger på att ljuga..
"You know right? What happend?" 
"I don't know if it's this but when you where still asleep so asked Amanda if she could use the shower.. and after 45 minutes i though she was finished so I went to the bathroom and you know the lock their is broken so.." Jag tystnade en stund.. "I saw her half naked.. and after that it was just so awkward moment.. so she went home."
"Omg you saw her naked at the first date thats good man!!" Skämtar Harry och killarna skrattade. Men inte jag, jag ångrar det så mycket. Jag verkligen gillar den här tjejen och nu kommer hon verkligen inte vilja träffa mig igen.Tänkte jag för mig själv. 
Jag kände mig inte på det bästa humöret just nu.. "I go out for a walk, i need to think." Sa jag snabbt och smällde dörren efter mig.
"What did just happen to him?" Frågade Liam de andra. 
"I think he really like this girl.." Svarade Harry tyst..

Amandas Perspektiv:

"Amanda, varför var vi tvugna att gå så tidigt? De var ju så trevliga och allt?" Frågar Sara mig. 
"Jag vill inte berätta.. jag har fortfarande jätte ont i huvudet och vill bara sova." Svarar jag irriterat tillbaka. 
"Okej... men ät lite Yoghurt det hjälper mot baksmällan, jag läste det i en tidning för ett tag sedan. " Svarar hon. 

Vilket de också gjorde efter någon timma kände jag mig lite bättre iallafall. Vi satte oss i soffan för att kolla på tv när jag plöttsligt bara sa det. 

"Louis såg mig naken...." Varför sa jag det? Det är verkligen verkligen inte något jag är stolt över..
"Va?" Svarade Sara förvånat..
Det slutade med att jag började gråta och berättade hela historien för henne.
"Men gumman, kom!" Sa hon och sträckte ut sina armar och jag kramade om henne. 
"Jag förstår inte, flera personer har sett dig i dina underkläder eftersom du jobbar som modell.. vad är det för specielt med Louis?" 
"Jag vet inte jag tror jag verkligen gillar honom eller jag vet inte.. jag behöver tänka!" sa jag och reste mig för att gå ut.
Ja visste inte vart jag skulle gå jag ville bara komma ut, rensa hjärnan lite. Det slutade med att jag gick mot parken och satte mig på en bänk.
"Amanda?" Hörde jag en röst säga och inte vilken röst som hällst Louis.
"Louis, what are you doing here?" Frågade jag honom förvånat.
"I felt that I had to come out, you?" Svarade han och satte sig på bänken bredvid mig.
"Same here.." Svarade jag tyst.
"I'm sorr...." Sa vi båda sammtidigt men jag tystnade och Louis fortsatte.
"I'm sorry for that that happend this morning.. I really am.." Sa Louis. Fan va pinsamt, jag orkar inte prata om det här nu det var därför jag ville komma ut, för att rensa hjärnan.. 
"I'm sorry to... And I'm sorry for last night, I don't really know how much i drank.. but I can't remember anything.."
"Not me ether... All I can remember is that I had so much fun, really!" Jag småskrattade lite åt hans svar innan jag snabbt blev seriös igen.
"I don't reallt know how to say this, but Harry told me that we kissed.. And I'm sorry.. I hope we can start over because I think I really like you." Sa han tyst och log lite.
"We did? omg I'm sorry. Same here.."
"How about dinner tonight?" Frågade han mig. 
"Sorry can't tonight i have a photoshot but tomorrow?"
"Tomorrow is perfect! Call me then!" Var det sista jag sa innan vi kramades och gick åt olika håll.


8 Kapitlet färdigt nu med, hoppas ni gillar det! Komentera gärna!! :)
Kram mikaela
 
 

Kommentarer

  • 1D Novell säger:

    du missar väl inte novell om killarna i One Direction i våran blogg?
    börja läs våran förra novell eller den nya som vi precis har påbörjat!
    Hoppas du kikar in!
    Enjoy :)

    Svar: Jag har inte hunnit läsa så mycket än men den verkar jätte bra! Hoppas du fortsätter läsa min! :)
    Myonedfanfics

    2012-06-15 | 13:45:37
    Bloggadress: http://loveoned.blogg.se
  • Nicole säger:

    när kommer nästa kapitel ut?? :)

    2012-06-16 | 19:12:32

Kommentera inlägget här: