myonedfanfics.blogg.se

Stole my heart - Kapitel 7

Kategori: Stole my heart

Previosly:
"Umm it's something i have to tell you, you remember the boys I was with at Milkeshake City.."
"Yeah..." Svarar jag och ger honom en blick att fortsätta förklara.
"We are in a band called One Direction."
"You are in what?" Svarar jag helt chockad.
"You know the show X-Factor, we came at place 3 and.." Säger han och fortsätter berätta hela historien. 
"Omg, Why didn't you tell me?"
"Becuse you didn't now who i was so i finally felt like normal person when i was with you. "
"You are a normal person. And it's okey, it's kinda cool actually. Svarar jag och små skrattar lite. 
"So you'r cool?"
"Of course i'm cool!" Svarar jag och ler stort mot honom. 
"Do you want to party? Because I know just the place" Säger han samtidigt som han betalar notan. 

Amandas perskeptiv:
Vi kommer in på klubben och hög musik spelas, fan vad jag älskar att festa tänker jag för mig själv. Vi går till baren och Louis beställer två shots. 
"One, two, three!" Sa han och vi skålade glasen och drack upp vodkan, fan va äckligt det är asså, men samtidigt skönd för man blir varm av det.
"let's dance!!!" Säger jag och tar tag i hans arm och drar honom till dansgolvet. Vi dansade och skrattade och tog några shots till. Jag började känna mitt huvud dunka lite med brydde mig inte om det. Louis började dansa närmare och närmare mig. Jag hör någon roppa mitt namn och vänder mig om, där står Sara och brevid Harry, vad gjorde dem här?
"Heeej Sara! Vad gör du här??" Skrek jag till henne för att överrösta musiken. 
"Jag är här med Harry. Ofta vi gick till samma klubb? Fan va sjukt!  Skrek hon tillbaka. 
"What is that? English please?" Frågar Louis oss. 
"Hahha We are from Sweden actually, we moved here a few days ago. But we cant sit here and talk all day let's party!" Roppar jag tillbaka.

Louis perspektiv: 
Amanda och Sara springer till dans golvet medans jag och harry beställer 4 shots till alla. 
"Often our dates knew each other.." Säger jag till Harry.
"I know. Crazy right!"
Vi gick ut till tjejorna och började dansa. Jag kännde att Amanda var lite påverkad för hon kunde nästan inte stå helt rakt men det kunde nog inte jag heller. Vi dansade närmare och närmare varanndra, tillskut stod vi bara och tittade in i varandras ögon innan vi kysstes, den var passionerad och blev mer och mer intensiv. Vi blev av brutna av att Harry kom fram och de hade tänkt att dra hem till vår lägenhet och undrade om vi ville följa med, vilket vi gjorde.

Amandas Perspektiv:
15min senare var vi vid deras lägenhet, gud va stor och fin den var! Vi satte oss i soffan och jag kände hur jag blev tröttare och tröttare lik så de andra. Jag vaknade upp av att solen sken in och såg att Harry och Sara fortfarande sov men vart var Louis? Jag reste mig upp och kände hur det dunkade i mitt huvud. Jag måste verkligen ha druckigt mycket igår. Jag gick bort mot ett rum där jag såg honom byta om, jag kunde inte sluta stirra på hans mage, vad fan va han en a&f modell eller? Det där var ju sjukt. Jag vände mig snabbt om så han inte skulle märka mig och började gå tillbaka till soffan. Och försökte komma ihåg vad som hände igår men har ingen anning. Kommer inte ihåg ett skit. 
"Goodmorning sleep well?" Frågar Louis mig när han kommer tillbaka till rummet. 
"Hi, morning, well öhh i have a really hangover." Svarar jag och himmlar med ögonen. "Can i please use the shower? I feel so discusting.." 
"Sure it't down the hall to the left, and in the bathroom we have clean towels." 
"Thank you so much" Svarar jag och börjar gå mot badrummet. Låset hade fastnat men jag hade sagt till louis att jag skulle dusha så det bara stängde dörren. Jag är så van att duscha så länge så jag tänkte inte på att jag var i någon annans hus och efter en halvtimma var jag klar och gick ut för att klä på mig. Jag hade precis hunnit sätt på mig mina trosor från igår när Louis kommer in genom dörren. 
"Woww I'm so so sorry, I thougt you where done. You have been in here för över 45 minutes.." sa han samtidigt som han stod vänd åt andra hållet.
"ehh.. I'm a girl we take long time on us in the shower. "vad det ända jag fick fram som svar och klädde på mig snabbt.
"What's going on?" Hör vi Harry roppa från vardagsrummet.
"Nothing!" Svarar både Jag och Louis sammtidigt. 
"Well this is awkward, so i think i could go now.." sa jag och började blocka ihop min väska och roppade på Sara att vi skulle gå.
"Call me if you want to meet again." Roppade jag efter henne innan både hon och Sara försvann. 


Kapitel 7 är nu klart! :) Kram Mikaela

Kommentarer

  • One direction moment. säger:

    Visst. Länkar dig i menyn nu :D

    2012-06-14 | 21:14:29
    Bloggadress: http://Onedmoment.blogg.se
  • Love me for me - en One direction novell säger:

    Hej!
    Jag startade upp en novell om One direction idag, skulle vara jättekul om du kunde säga vad du tycker om det första kapitlet och jag skulle bli jätteglad om du fortsatte att läsa den!
    Ha en bra kväll!:)

    Svar: Hej! Jag tror din kan bli jätte bra! Ska vi länka varandras noveller? :)
    Myonedfanfics

    2012-06-14 | 23:15:36
    Bloggadress: http://iminloveinoned.blogg.se

Kommentera inlägget här: